16 december.

Har bestämt att stå helt utanför det där som jag blir ledsen av

och jag saknar dig mindre och mindre,
Jag har glömt dig en vacker dag.

2011 och jag är faktiskt glad att de blev som det blev.
De har varit allt annat än roligt, men de hade inte varit vi "för alltid" ändå. Du var bara ett kapitel i mitt liv.
och idag finns de faktiskt någon annan som får mitt hjärta att slå dubbelslag.. De "omöjliga" var möjligt, de tog bara liiite längre tid.
<3

om en vecka är det julafton!! Julgranen har flyttat in hos Ringström och jag är mer stressad än vanligt, ska handla julklappar och planera en julfest för oldiisarna på jobbet! Hejja, hejja..

och om jag får bestämma så drar vi ut och skakar rumpan imorron efter jobbet och tänder sen 4e ljuset!
Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0