5 månader sen..

Jag är fortfarande så äckligt mätt sen Laura och My var här i onsdags och slängde ihop en inte så tokig kladdkaka, med hallon & blåbär! och jo tack, de e verkligen söndag idag.. Helgen har tagit hårt på en, har jobbat och farit o flängt överallt ;)
vi körde en ordentlig utgång i fredags och sen sov ja och micke över i typ 3 timmar och käkade frukost till reprisen av Idol! sen va de inte så dumt att nästan kvävas av all friskluft jag fick när jag trampade till jobbet, skönt!
jag jobbar imorgon också sen är jag ledig på tisdag, då bär det av till Köpinge och kyrkan för att berätta om vår jobbiga men ändå helt fantastiska vecka i Taizé, Frankrike. Ibland kan jag sakna det så otroligt, otroligt mycket. Så glad att jag följde med!

ska hinna packa någon dag också, Stockholm på fredag!
Ida


Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0