dansken är på himma plan igen..



vilken fantastisk helg.. och jag saknar redan Lollo fisen!!
flög till Arlanda med Alexander Bard.. de niii! ;)
Stockholm var svinkallt och på kvällen kollade vi på bio vid sergels torg, in time! speciell, men verkligen bra och Justin Timberlake var hot!
vaknade på morgonen av Antons härliga stämma, sen tillbringade vi heeela dagen i Stockholm, käkade kinamat och slängde ut pengar på Gina tricot ;) Åkte hem till Upplands Väsby och firade Lollo lite sådär i förskott med marrängtårta! Stack sen in till stan igen för att bowla, och gissa vem som vann? ;) Anton kom tvåa iaf! haha. Tog några drinkar sen drog vi ut på upptäcktsfärd och hamnade på klubben Amnesia vid Kungsbron :) och där fick jag visa min bästa sida.. började tjafsa med vakten för att han påstod att Anton var dyngrak.. Ja jo 08.. Så han fick stå kvar ute och andas friskluft i 1½ timme.. Men vilket grymt ställe!! bånken, grand och depå kan slänga sig i väggen. Super trevliga människor, drack den dyraste shoten(88 kr för en 4a!), musiken var kanon och vi sjöng(läs gapade) för lollo på balkongen vid tolvslaget! Stor flicka nu..
Stockholm by night <3


öööh, men iaf!! :D

Söndagen var allmänt seg, haha. Lollo fick sitt paket och det blev ännu mera tårta ;) sen började jag och Anton resan till Arlanda igen.. kändes sådäära att flyga tillbaka ner faktiskt. Men fick ju hem och pussa lite på pappa iaf ;)<3
Har njutit av varenda sekund. Jag SKA bo där någon gång, väldigt snart!

ska bli äckligt skönt att krypa ner i min säng.. för jag har guppat runt på lollos heeela helgen(vattensäng, typ sjösjuk!) haha.
Ida


Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0