sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead..

pinsamt längesen jag uppdaterade nu.. tiden springer ifrån mig. redan två veckor sen sthlm..
och bara 1 månad till julafton!!!!

Jag har jobbat :) men nu är jag ledig heeela helgen! och imorgon kväll drar jag med mina pinglor från jobbet och käkar på Bånken och skakar loss litta ;)

nu - Jullotta på liseberg för att sparka igång julstämningen. 1a advent på söndag :) på lördag ska jag och mamma o röja på Eko och deras julmarknad sen ska jag pynta, pynta och pyntaaa:)
 
och det är kanske dags för bilder på lägenheten snart meee :) lovar!
på torsdag den 1a december ska jag & lotta...... de kan ni gott fundera på liiiite till ;)
Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0