Grattis mammiii!

Hurra, Hurra, Hurra för idag är de mammas födelsedag! och hon blir inte alls nästan 50 ;) Hon e ganska svårslagen min morsa, jag älskar henne så mycket! så ikväll när jag och Ida karlssööön har tränat så ska jag köra direkt hem och pussa en massa på födelsedagsgrisen <3

ja precis, tro vad ni vill men har faktiskt börjat träna, igen! och denna gången ska jag inte ge upp, tur att jag har fina Ida som drar dit mig!

hade fettisfika på jobbet i tisdags med alla tantisar och gubbar, sen stod magen verkligen på sju håll! Jag och emely kände att vi kanske borde cyklat kvällspasset då... men nej, var för kallt ;) Tanken som räknas!!

annars har de varit allmänt rörigt i helgen, 2 som dött och inget folk som ville jobba med oss på kvällen så vår kära lilla boss fredrik fick göra oss sällskap, skadade verkligen inte ;)

ooooch, det ser ut som att jag kommer vara ledig fredag, lördag, söndag!!! kmr inte ihåg när de hände sist.
Lyckaaa!
Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0