Greatest love of all.

Guuud, jag har verkligen saknat mina köbinge booor.. Det var verkligen mycket kärlek på IP i fredags!
"du ä grannare än en stylad 940" ooofan, tack? (tror de e rätt skapligt betyg i deras lilla värld..;)
och träffade ju Robin också!<3

Whitney Houston har dött.. 48 år gammal. Visst, hon hade en röst som var helt oslagbar, men hon har aldrig varit direkt en favorit hos mig. och blev ju inte jättechockad precis, men det är alltid hemskt tråkigt.. 

inbrott igår igen.. nu sticker dem in genom balkongerna istället, jaa man får ju inte va dum..! känns därför förbannat bra att bo på andra våningen, för de e ju inte så ofta man har en stege i bakfickan.

alla <3s dag! så ikväll har jag bjudit hit mamma, pappa & elin på middag. Fast Elin hjärtat ska komma hit tidigare och hjälpa sin kära syster så att det blir ätbart ;)

och till alla er som är hemligt förälskade i mig; det går bra att hänga alla blomsterkvastar (helst rosor såklart), kassar med choklad, söta kort, guld och diamanter runt dörrhandtaget.
Puss på er!
Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0