It’s a mystery why I can’t stop thinking of you

Jag har inte varit så där överdrivet aktiv på bloggen, men tyckte väl att de var hög tid nu!

haft ischiasnerven i kläm efter lite för mkt jobb. var inte det skönaste vill ja lova..

de har varit 5 inbrott på bara två dagar, de lyckades med att sätta Kvarngatan på kartan iaf.. så nu är porten låst dygnet runt, så slut med att surprisa hos Ringström ;)

och tydligen var de en snubbe som blev rånad när jag och lindh vandrade hem från krogen lagom på kanelen, märkte verkligen inte ett skit!
så mitt sovrumsfönster var med på sydnytt, svårslaget ;)

och så har vi firat kära kära jossaaan!

och melodifestivalen sparkade igång i helgen! det är lite av en religion. Det är inget man väljer att kolla på, man verkligen måste! och att Loreen och Dead by April gick vidare men inte Marie Sernholt och Afrodite gav mig hoppet tillbaka att det fortfarande finns intelligent liv i Sverige.

Micke meckar förresten med skrutte bang.. ser ganska kolsvart ut. och ruskigt mycket pengar brinner upp..
fast har fått glida runt i en mini cooper sååå.. de kanske jämnar ut sig?
och på Mickes 20 årsdag så körde vi ut till honom på jobbet med tårta. Lillskiten börjar komma ifatt en nu ;)

och vi har snö upp till knäna och 17 minus.. bara för att jag ville börja cykla till jobbet.
Pulkan kan slänga sig ganska hårt i väggen, för fy för tusan va kul det var att sprätta i snön med Lotta och jobbebilen! den stackarn.. ;)

oooch såklart har jag fått ögoninflammation(bindhinneinflammation).. i bägge ögonen!! De e röda så de ser ut som jag grinat i 14 dagar, sådär lagom till carro & ricks födelsedagskalas på fredaaa.. Hej ögonsalva!

"Man måste få känna sorg för att uppskatta glädje. och man måste släppa in fel typer i sitt liv för att lära sig se skillnad på det goda och det onda. När allt går nedför måste man våga landa på botten för att sen bara ha en riktning att gå - uppåt. " 

Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0