sjuk och eländig.

ingen höjdare kan ja lova.. vilken helg, kiss kass värdelös. jobbat och sen har jag sprungit hem och bara dött i soffan, dunderförkyld och tkt synd om mig själv.

men känns bra, för jag brukar va äckligt kass sådär 1-2 gånger om året, allså är snart första svängen avklarad redan :)

och eftersom de har vatt min jobbehelg så firade vi pappa i torsdags istället:) middag - made by me, marängswiss och Stig- helmer på bio! va gör man inte? ;)<3

och självklart hade jag en uuuunderbar fredag den 13.. traggade med snutjäveln.. Jaa, INTE polis. han var inte värd att bara kallas polis inte! Han körde efter oss som en galning med sin egen bil och påstod att jag & martina kört på honom när vi stod bakom honom i rödljuset?! (Jippiie, när jag väl kör på någon så är det civilarn, hur stor är chansen liksom?) Vi förklarade för honom att vi borde för satan märkt de och total nekade. Han sa då att vi hade "gaddat" ihop oss i bilen.. och jag stod en bra stund och funderade på ifall han var påverkad!!  
Han stod och käftade emot i 10 min innan han berättade att han var polis. men han frågade inte efter mitt körkort eller någonting. Sen ville jag se om de blivit något märke på hans bil, men han sa att vi nog inte kunde se de eftersom "bilen var så skitig", men om vi då kört på honom så borde ju skiten vatt rätt så borta, eller iaf något bortskavd? men nej, ingenting. Sen helt plötsligt ville han inte diskutera det mer och lugnade ner sig och sa: jaja, lite tjabb är nog bara bra för hjärtat. ha de så bra! och körde iväg i en jävla fart. Så nu är han anmäld till dem riktiga grabbarna, och de tyckte dem var bra eftersom det lät allt annat än normalt :)
IDIOT.

imorron är jag ledig och då ska jag hem o bli ompysslad av mamma!
och ge pappa sin paket! takida, takida, takida:)
Ida

Kommentarer

Skriv om du har något vettigt på hjärtat ditt:

Namn: (måste anges)
Kom gärna tbx! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0